شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش رجانیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طرح تعویق مسابقات لیگ دوازدهم در ماه مبارک رمضان را در آخرین حضور خود در برنامه ورزش و مردم مطرح کرد. البته رویانیان، اصرار خود و باشگاهش برای به تعویق انداختن را حفظ حرمت ماه مبارک رمضان عنوان کرده و اعلام کرد، وقتی کشور ترکبه مسابقات فوتبال را در ماه مبارک رمضان تعطیل می‌کند کشور اسلامی ایران باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی مسابقات فوتبال را تعطیل کند تا جوانان زمان بیشتری برای انجام فریشه‌های معنوی داشته باشد.

تلاش رویانیان برای تعطیلی مسابقات لیگ برتر به طرح این موضوع در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم ختم نشد چون وی پس از این مساله بارها در گفت و گو با رسانه‌های ورزشی این مساله را مطرح کرد تا جایی که دو روز پیش در گفت و گو با خبرگزاری‌های رسمی اعلام کرد:«اگر علمای دینی اجازه ندهند در ماه مبارک رمضان به میدان نخواهیم رفت حتی اگر این کار به قیمت از دست رفتن امتیاز بازی‌های پرسپولیس در این مدت تمام شود.»

مدیران فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به تهدید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  اعلام کردند توصیه‌های لازم را برای حفظ قداست ماه مبارک رمضان به باشگاه ها اعلام کردند و برابر برنامه ریزی قبلی مسابقات بدون هیچ وقفه‌ای در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این در حالی بود که این تصمیم فدراسیون فوتبال برای نخستین بار به اجرا در نمی‌آمد و طی سال‌های گذشته نیز مسابقات  لیگ در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد به نحوی که تقارن مسابقات لیگ با ماه مبارک رمضان به دلیل در نظر گرفته شدن تدابیری ویژه سبب شده بود مسابقات با کمترین حاشیه در این ماه به اجرا درآید.

اما امسال در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای نخستین بار چنین چالشی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح شد که با مخالفت‌های جدی مسوولان و مدیران عامل باشگاه‌ها روبه رو شد چون در صورت اجرای چنین طرحی در فوتبال باشگاهی ایران، تیم ملی فوتبال ایران که با چالشی بزرگ رو به رو می‌شود.

این چالش نه چندان به جا، در شرایطی مطرح شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد نیز طی سال‌های اخیر زمینه را برای اکران فیلم‌های سینمایی در شب‌های ماه مبارک رمضان برای استفاده بیشتر روزه‌داران به اجرا در آورده‌اند تا شب‌های ماه مبارک رمضان، شب‌های متفاوتی برای روزه‌دار باشد.

به نظر می‌آید طرح چنین پیشنهادی‌هایی در عرصه رسانه زمینه ایجاد جنجال‌های کاذب را برای فوتبال ایران وجود می‌آورد که مطمئنا این شیوه موردپسند افکارعمومی و هواداران فوتبال نبوده و به اصل موضوع نیز ضربه خواهد زد. نمونه این جنجال سازی‌ها را می‌توان در مواجهه تلویزیون فارسی زبان بی بی سی مشاهده کرد که بلافاصله پس از تهدید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سیاه نمایی مدعی شد مسوولان فوتبال ایران تمایلی به شادی و نشاط نسل جوان ایران در ماه مبارک رمضان ندارند در صورتی که تمامی علاقمندان به فوتبال به این باور رسیده‌اند که در این ماه عزیز هیچ محدودیتی پیش روی آنها قرار ندارد.

بدون تردید اگر محمد رویانیان تصور می‌کرد طرح این موضوع باعث جنجال سازی ویژه رسانه رسانه‌های ضد انقلاب خواهد شد، هرگز وی چنین پیشنهاد غیر اصولی  را مطرح نمی‌کرد. موضوعی که مشکل اصلی فوتبال ایران نبوده و این روزها به دلایلی دیگر به یکی از موضوعات روز در آمده و ثمری جز جبهه بندی‌های بی‌ثمر رسانه‌ای و افکار عمومی نخواهد داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:36 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 483
بازدید کل : 19212
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1