شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش گروه حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، رهبر معظم انقلاب با ذکر خاطره‌ای از دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس، در دیدار با بسیجیان اردبیل در تاریخ 6 مرداد 1379 اظهار داشتند: بسیجی‌ها در جبهه شاد بودند. من خودم در اهواز مردی را دیدم که جوان هم نبود ـ به گمانم همان وقت از شهادتش، در نمازجمعه‌ تهران هم این خاطره را گفتم ـ شب می‌خواستند به عملیات بسیار خطرناکی بروند.

آن وقتی بود که عراقی‌ها از رود کارون عبور کرده بودند و به این طرف آمده بودند و در زمین پهن شده بودند. خرمشهر داشت به کلی محاصره می‌شد، سال 59.

در عین خطر شب، لباس رزم، لباس نظامی، همین لباس بسیجی را پوشیده بود و با رفقایش داشتند می‌رفتند. او آذربایجانی بود، اما در تهران تاجر بود؛ داشت با تلفن با منزلش خداحافظی می‌کرد.

من نشسته بودم، نمی‌دانست که من هم ترکی بلدم. به زنش می‌گفت «‌گدیروخ گناخلقا»؛ (میهمانی می‌رویم) او هم می‌فهمید که «گناخلوق، نجور گناخلو خدی»! (میهمانی، چه جور میهمانی است!) هم این آگاه بود، هم آن آگاه بود؛ می‌فهمیدند چه کار می‌کنند.

انتهای پیام/خ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:45 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 477
بازدید کل : 19206
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1