شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش فارس، درگیری در شهر حلب که پس از انفجار اخیر در دمشق و سرکوب شدید تروریست‌ها آغاز شد، امروز یکشنبه وارد روز سوم شد.

- منابع محلی به المجهر اعلام کردند که گروه‌های مسلح صبح امروز در حرکتی ناگهانی با سلاح‌های مختلف از جمله مسلسل به ساختمان مقر فرماندهی پلیس حلب حمله کردند.

- در دمشق منابع مطلع اعلام کردند که ظهر امروز باقی‌مانده عناصر تروریست در المزه درختان و باغات الرازی را به آتش کشیدند تا بتوانند راحت‌تر فرار کنند یا به گفته سرکردگان خود عقب‌نشینی تاکتیکی کنند.

-- عناصر تروریستی در جنوب دمشق تا ظهر امروز فعال بودند اما منابع خبری اعلام کردند که تلفات سنگینی به آنان بخصوص در المزه وارد شده است.

- بیشتر مناطق اطراف زینبیه پاکسازی شد.

- منابع کاملا آگاه به دام‌پرس اعلام کردند که بر خلاف ادعای شبکه‌های حامی تروریست‌های سوریه، ارتش اکنون بر گذرگاه‌های مورد ادعای آنان در مرز با عراق و ترکیه کنترل کامل دارد اما درگیری هنوز ادامه دارد.

- یک منبع رسانه‌ای که خبرگزاری سانا هویت وی را فاش نکرد، گفت که نیروی مسلح سوریه از صبح امروز بشدت با تروریست‌های در حلب درگیری شده است و موفق شده تعدادی از آنان را بازداشت کند.

به گفته این منبع رسانه‌ای ده‌ها تروریست خود را تسلیم کرده‌اند و تعداد بیشتری نیز به سوی مرز ترکیه فرار کرده‌اند.

- پیش از این رسانه‌های سوریه اعلام کرده بودند که در حلب درگیری‌های شدیدی در جریان است و نیروی مسلح سوریه تلفات سنگینی در برخی بخش‌ها به افراد مسلح وارد کرده است و تاکنون سه خودرو حامل تیربار دوشکای افراد تروریست را منهدم کرده است.

حمله به مقر فرماندهی پلیس حلب ساعت 6 صبح امروز 

منابع محلی افزودند که عناصر گروهک «لشگر التوحید» شش صبح امروز از سه محور به ساختمان مقر فرماندهی پلیس حلب حمله کردند و این سه جهت تقاطع سیف الدوله، نزله الاذاعه و ورزشگاه البلدی است.

اما ساعاتی پیش رسانه‌های سوریه گزارش کردند: نیروهای مسلح سوریه با چند گروهک تروریستی در منطقه قیتان الجبل در شمال حلب بشدت درگیر هستند و موفق شدند تلفات سنگینی به گروه‌های مسلح وارد کنند.

این منابع افزودند که درگیری نیروی مسلح سوریه با تروریست‌ها در شمال حلب تاکنون به نابودی سه خودرو تروریست‌ها و کشته شدن چندین نفر از آنان انجامیده است.

گفته می‌شود شب گذشته نیز عناصر گروهک موسوم به ارتش آزاد سوریه به پاسگاه الانصاری در منطقه الزبدیه حمله‌ور شده‌اند و این درگیری‌ها تا ساعاتی از بامداد امروز طول کشیده است.

المجهر افزود: منابع محلی اعلام کردند که خودشان افراد مسلح را دیده‌اند که در خیابان جولان می‌دادند و حالتی از رعب و وحشت برای مردم ایجاد کرده بودند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:56 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 19162
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1