شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

فابیو جانواریو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: پس از دوری دو ساله، مقابل آلومینیوم هرمزگان برای استقلال به میدان رفتی. برای بازی اول شرایط چه طور بود؟

مهم این بود که ما سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم اما نمایش خوبی نداشتیم و فقط توانستیم با یک گل امتیاز بگیریم. خوشحالم در بازگشت به استقلال گل پیروزی بخش را زدم. این بازگشت خیلی عالی بود. همه ما می‌دانیم که خوب نبودیم اما گرفتن سه امتیاز همیشه در اولویت است.

فارس: در مسابقه اول مثل آخرین باری که برای استقلال به میدان رفتی و گل قهرمانی را زدی، پر فروغ ظاهر شدی؟

قبل از مسابقه تمرکز خوبی گرفتم و دوست داشتم دوباره برای استقلال گلزنی کنم. می‌دانم این اتفاق نشان داد خدا من را دوست دارد و این مسئله از جنبه فردی برای من خیلی خوب بود.

فارس: تو دو سال در سپاهان جام قهرمانی را کسب کردی چه طور شد این تیم را ترک کردی؟

همه می‌دانند من با کرانچار مشکل شخصی داشتم. در این تیم در دو سال دو جام قهرمانی کسب کردم و جو خیلی خوب بود. آنجا شرایط تمرینی خیلی خوبی داشت اما من دوست داشتم با یک جو و یک شرایط مطلوب‌تری روبرو شوم. وقتی می‌دیدم با سرمربی اختلاف دارم احساس کردم نمی‌توانم به خواسته‌هایم برسم و به همین دلیل ترجیح دادم از این تیم جدا شوم. وقتی امیر قلعه‌نویی به استقلال آمد احساس کردم می‌تواند ارتباط خوبی با من برقرار کند و مرا به هدفم برساند.

فارس: یعنی دلیل اصلی‌ جدایی‌ات از سپاهان به بازگشت قلعه نویی به استقلال مربوط می‌شود؟

برای جدایی‌ام دو دلیل داشتم. اول استقلال و دوم قلعه نویی. دوست داشتم برای استقلال بازی کنم. تیمی که به "آبیته" معروفه و با مربی‌ای کار کنم که او را می‌شناسم.

فارس: تو که استقلال را دوست داشتی چرا از این تیم جدا شدی؟

در قوانین حرفه‌ای اتفاقاتی رخ می‌دهد که اجتناب ناپذیر است و من بر اساس همین قواعد جدا شدم اما می‌دانستم که چه طور باید برگردم و پیگیر مسائل استقلال بودم.

 

فارس: در مورد سزار چه اتفاقی افتاد. می‌دانی او چطور از سپاهان جدا شد؟

سزار هم به خاطر کرانچار جدا شد. او گفته بود اگر کرانچار بماند یک روز هم در سپاهان نمی‌ماند چون کرانچار و برنامه‌هایش را قبول نداشت و اصلا مسائل مالی در میان نبود. او قرارداد داشت و می‌گفت حاضر است ضررش را بدهد اما با کرانچار کار نکند.

فارس: تو استقلال را دوست داری اما با سپاهان، استقلال را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردی. اگر زمان به عقب بازگردد باز هم با همان تعصب برای سپاهان بازی می‌کنی؟

مطمئنا همان اتفاق می‌افتد چون قواعد فوتبال حرفه‌ای را رعایت می‌کنم. من به باشگاهی که در آن کار می‌کنم متعهد هستم.

فارس: در خط میانی استقلال بازیکنان بزرگی مثل جباری، نکونام و ... هستند،‌ کار کردن در چنین شرایطی راحت است؟

فکر نمی‌کنم سخت باشد. یک لیگ بیش از 9ماه زمان می‌برد و در طول فصل و در جریان برگزاری مسابقات ممکن است بازیکنی مصدوم و یا محروم شود. به خاطر همین در خیلی از پست‌ها نحوه حضور بازیکنان به سیستم چرخشی تبدیل می‌شود اما مهم این است که تک تک بازیکنان در بهترین شرایط باشند.

فارس: می‌توانیم خط میانی استقلال را کهکشانی بنامیم؟

بله همین طور است اما باید قدرتمندتر ظاهر شویم.

فارس: هدف اصلی‌ات از بازگشت به استقلال چیست؟

دو سال از این تیم دور بودم اما هواداران این تیم هر جا به من می‌رسیدند عاشقانه دوستم داشتند و حالا که برگشتم می‌خواهم خیلی چیزها را جبران کنم و یک پیغام برای آنها دارم و می‌گویم همانقدر که شما من را دوست دارید من هم شما را دوست دارم.

فارس: فکر می‌کنی چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند؟

مطمئنا ما در اولویت هستیم و شانس اصلی قهرمانی استقلال است. بعد از ما پرسپولیس مهره‌های خوبی جذب کرده اما باز هم می‌گویم اعتقاد اول من استقلال است. هر چند که در لیگ نمی‌توان قهرمان را پیش بینی کرد.

فارس: سپاهان چه طور؟ این تیم مدعی نیست؟

اگر بخواهیم شانس را در نظر بگیریم همه تیم‌ها این شانس را دارند اما اگر این اتفاق رخ بدهد، از شگفتی فوتبال است و من الان فکر نمی‌کنم این تیم قهرمان شود.

فارس: تاکنون چند درصد مبلغ قراردادت را گرفته‌ای؟

فعلا چیزی نگرفتم اما قرار است امروز درصد قراردادم مشخص شود.

فارس: نظرت در مورد بازی چهارشنبه با ساپیا چیست؟

امیدوارم بازی خوبی شود و سه امتیاز این مسابقه را هم بگیریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:40 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 224
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 544
بازدید کل : 19273
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1