شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

رئيس سازمان بسيج عشايري كشور گفت: امروز بايد در تبعيت محض از ولي فقيه باشيم زيرا كلمه به كلمه وصيتنامه‌هاي شهدا تبعيت از ولي فقيه است.

 

 

به گزارش ايسنا، سردار مهدي جمشيدي افزود: دشمنان به قول خودشان تحريم شكننده را اجرا كرده‌اند و عده‌اي نيز دشمن را ياري مي‌كنند تا مردم را از ولايت و رهبري دور كنند اما ما با شهدا عهد مي‌بنديم تا آخرين زمان با ولايت و رهبري هستيم.

 

 

وي يادآور شد: جناياتي كه امروزه بعضي از انسان‌ها به نام حقوق بشر انجام مي‌دهند، آن روز ملائك آنها را مي‌ديدند، لشكركشي‌هايي كه امروز در اقصي نقاط دنيا اتفاق مي‌افتد را هم مي‌ديدند. ملائك در آن روز تصميمات ظالمانه در شوراي امنيت را مي‌ديدند، سركوب مسلمانان بحرين و عربستان و ديگر كشورها را مي‌ديدند و پروردگار عالم هر دو وجه را مي‌ديد.

 

 

سردار جمشيدي در بخشي ديگر از سخنانش گفت: از آغاز خلقت بشر تا قيامت هيچ شهيدي به مقام شهداي كربلا نخواهد رسيد، شهدا البته در مكتب امام حسين (ع) تربيت شده‌اند و اين‌ها ظهر عاشورا را ديده‌اند. حضرت زينب در مقابل چشمش حسين (ع) را مي‌بيند كه در زير سم ستوران تكه تكه مي‌شود اما مي‌گويد چيزي غير از زيبايي نديدم.

 

 

وي اظهار كرد: اگر زندگينامه شهدا را ورق بزنيم خواهيم ديد آنها بهترين‌هاي عالم بودند ما بازماندگان بايد به حال آنان غبطه بخوريم چرا كه پروردگار حساب شهدا را جدا از همه قرار داده و آنان جايگاهي رفيع در نزد پروردگار عالم دارند.

 

 

سردار جمشيدي همچنين گفت:خانواده‌هاي شهدا چشم و چراغ اين ملت هستند و احترام به آنها احترام به خود شهدا است، در پاسداشت راه شهيدان مي‌فهميم آرمان شهدا چه بوده و در خواهيم يافت كه كلمه به كلمه وصيتنامه شهدا تبعيت از ولي فقيه است.

 

 

اين يادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز ملت بزرگ در جنگي جهاني عليه كفر و الحاد بوده و اكنون بايد در تبعيت محض از ولي فقيه باشيم و هر كسي در هر سطحي و در هر مقامي ذره‌اي از خط ولايت منحرف شد، اگر امام زمان (عج) هم ظهور كند از خط امام زمان نيز جدا خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:49 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 19077
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1