شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

سرهنگ محسن خانچرلی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهرانی مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، ماموران زیرمجموعه پلیس پیشگیری تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی در این مناطق کرد.

وی افزود: در این راستا 10 پارک ویژه، 14 پارک مهم و 67 پارک و تفرجگاه عادی تحت اجرای طرح درآمد که طی آن با به کارگیری نیروهای متخصص از مجموعه سرکلانتری‌های یازده گانه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، کلیه این مناطق از وجود معتادان، اراذل و اوباش، سارقان و مزاحمان نوامیس شهروندان پاک شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه ضمن بررسی جزییات اجرای این طرح گفت: در این راستا یک سارق جیب بر که با اقدامات خلافکارانه خود باعث دردسر و مشکل برای شهروندان شده بود، شناسایی، بازداشت و به کلانتری محل منتقل شد و همچنین به 706 نفر از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاری‌های اجتماعی شده بودند، تذکر داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متعاقب اقدامات انجام شده سه توزیع کننده مواد مخدر، 40 مزاحم نوامیس شهروندان و که باعث آزار افراد حاضر در پارک‌های شده بودند، دستگیر شده و برای رسیدگی بیشتر به جرایمشان به مبادی ذیربط معرفی شدند.

خانچرلی تصریح کرد: در این طرح 6 نفر از اراذل و اوباش سطح دو و سه که اقدام به انجام حرکات خلافکارانه کرده بودند، شناسایی شده و به اتهام‌هایی چون شرارت، ایجاد درگیری و نزاع، مزاحمت و عربده کشی به پایگاه های پلیس امنیت منتقل شدند.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح مذکور در روزهای آتی عنوان داشت: در این عملیات‌ها 3 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات راکبان آن توقیف شد که در بررسی‌های انجام شده از مشخصات و مدارک صاحبانشان مشخص شد که تعدادی از این وسایل نقلیه مسروقه است که پس از صورتجلسه برای تعیین تکلیف به پلیس آگاهی منتقل شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:14 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 19201
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1