شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

 

 
رمضان‌بیگی: پرسپولیس قهرمان نشود، چه تیمی می‌خواهد قهرمان شود؟

 مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: دو باخت پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی به معنی ضعف پرسپولیس نیست و در لیگ دوازدهم این تیم شانس اول قهرمانی است.

خبرگزاری فارس: رمضان‌بیگی: پرسپولیس قهرمان نشود، چه تیمی می‌خواهد قهرمان شود؟

مجتبی رمضان‌بیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت باشگاه صبای قم گفت: اردوی تیم امروز(چهارشنبه) در ترکیه به پایان می‌رسد و بازیکنان بعد از یک روز استراحت تمرینات را از سر می‌گیرند.

وی در مورد تغییر استاندار قم عنوان کرد: موسی‌پور استاندار سابق رئیس مجمع باشگاه صبا بود و سال گذشته نیز به تیم خیلی کمک کرد. پیرایی استاندار جدید قم نیز تجربه تیمداری در لیگ برتر را دارد و کمک خوبی برای باشگاه است. وضعیت باشگاه صبا دقیقا مانند پاس همدان است و در آن زمان ایشان استاندار همدان بودند و می‌توانند به باشگاه کمک‌های خوبی کنند.

رمضان‌بیگی در مورد وضعیت میلاد جهانی که بر سرجذبش با باشگاه مس اختلاف پیدا کردند، اظهار داشت: قرارداد این بازیکن را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده‌ایم و منتظریم آنها در موردش اظهار نظر کنند.

 

مدیرعامل باشگاه درباره برتری این تیم برابر پرسپولیس در دیداری دوستانه گفت: دو باخت پرسپولیس در بازی تدارکاتی برابر ما و آلومینیوم به معنی ضعف این تیم نیست و یا اینکه صبا بسیار تیم فوق‌العاده‌ای است. ما و آلومینیوم زودتر از پرسپولیس کار را شروع کردیم ضمن اینکه پرسپولیس حواشی بسیاری داشت و این حواشی معمولا روی متن کار تاثیرگذار است.

 

رمضان‌بیگی تصریح کرد: پرسپولیس با بازیکنانی که جذب کرده مدعی اول قهرمانی است. اگر چه رقابت بین سه چهار تیم اول جدول بسیار سخت و فشرده خواهد بود اما به نظر پرسپولیس با فاصله لیگ را تمام می‌کند. در لیگ برتر دوازدهم اگر پرسپولیس قهرمان نشود کدام تیم می‌خواهد قهرمان شود؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 10:21 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 299
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 619
بازدید کل : 19348
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1