شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، مرحوم «حاج احمد قدیریان» سردار مبارزه با نفاق قدیم و جدید، پس 78 سال زندگی پربرکت و سراسر مجاهدت و فداکاری در راه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، در آخرین‌ روزهای بهار 91 به دیدار محبوب رفت و در جوار مزار همرزمان شهیدش در یادمان شهدای هفتم تیر گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

متن زیر فرازهایی از وصیت‌نامه سراسر محبت و ارادت این سرباز قدرشناس اسلام، به ولایت است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا من این احرام را جهت کفن قرار دادم که به هنگام کفن و دفن استفاده شود. با آب زمزم خانه‌ات شسته‌ام و برد یمانی تهیه و با آب زمزم شسته‌ام و بدین وسیله می‌گویم که همیشه دستم وصل به وسیله‌های رحمت تو بوده است.

می‌دانم که از رحمت بی‌انتهای تو محروم نیستم. خدایا در دنیای بی‌مقدار هرچه توانستم برای تو عمل کردم ولی نمی‌دانم تا چقدر قبول باشد و تا چه حد تو پذیرا باشی. امروز که دیگر دستم از دنیا کوتاه و هیچگونه مجالی برای کاری نیست به همه همراهان و حضار و همه عزیزان که همراه من آمده‌اند بگویم این مراسم‌ها و برنامه‌ها برای همه ما هست ولی چه خوب است قبل از این مراسم‌ها به فکر خود باشیم و تسویه حساب‌های دنیایی را انجام دهیم و از اعمال بد و نادرست و ناصحیح خود پشیمان شویم و مراقب اعمال خودمان باشیم که شیطان آدمی را یک لحظه رها نمی‌کند. خدایا پناه به تو می‌برم.

1- به خانواده خود می‌گویم صبور باشید، اجر صابران با خداست، ان الله مع الصابرین، خداوند به صابران و کسانی که صبر کنند اجر می‌دهد و آنها را دوست دارد.

2- به دوستان می‌گویم مرا فراموش نکنید. از دعای خیر خود مرا برخوردار و حلالم کنید. به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم آن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) وفادار باشید، وفادارای با حرف و عمل کامل.

3 ـ از فامیل محترم تقاضامندم در برگزاری مراسم‌های گوناگون طلب مغفرت فرمایید و در امانت‌های خدا که در نزد شماهاست امانتداری نمایید که بالاترین امانت‌ها جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم آن است. از اطفال دیگران برای حفظ شئونات اسلامی مثل طفل خود مراقبت نمایید از این اطفال چه دختر و چه پسر که امانت نظام جمهوری اسلامی است حفاظت و حراست کنید. از امکانات دنیا و چیزهایی که در اختیار است به نفع اسلام و میهن و اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کنید. پول و اموال دنیا مال دنیا است. دنیا وسیله است در وسیله‌ها غرق نشویم، دنیا گذرا است.

دست فقرا را بگیرید. از محرومین دستگیری کنید که آنها مورد عنایت و توجه خدا هستند. قابل توجه است دست شیطان بقدری قوی است که لحظه‌ای دیگر همه مطالب را از ذهن‌ها بگیرد و مطالب ذهن انسان را به فراموشی بسپارد. خدایا تو کمک کن و ما را دستگیری فرما.

به دوستان همراه خودم که من همیشه به آنها علاقه داشتم و همراه آنها بودم و بعضا با آنها جلسه داشتم و از نصایح و گفت‌وگوهای با هم استفاده می‌کردیم عرض می‌کنم، ای عزیزان راه تقوای الهی را ادامه دهید. با قرآن آشنا شوید. با احادیث مانوس شوید که این دو در دنیا و آخرت از ما دستگیری می‌کنند. نبود ما و امثال ماها شما را از راه انتخاب کرده خود باز ندارد. وصیتنامه امام را زیاد بخوانید و عمل نمایید که همانا راه گشاست.

به دنبال تذکرات مهم انسان ساز رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) باشید. ایشان فرزند امام (قدس سره) است، و فرزند پیغمبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) است. فکرش فکر امام است. تذکراتش تذکرات امام است. خلوصش خلوص امام است.

خدایا به من رحم کن، به من تهی دست رحم کن از من دستگیری نما و سایه بلندپایه رهبر معظم انقلاب را بر سر همه مسلمین جهان مستدام بدار.

احمد قدیریان

****

به گزارش توانا، حاج احمد قدیریان در محله پاچنار تهران در سال 1313 متولد شد. در کودکی با حاج صادق امانی ـ که از فعالین در امر مبارزه بود ـ آشنا شد. اگر چه در دوران ملی شدن صنعت نفت از طریق فداییان اسلام در جریان فعالیت‌های سیاسی قرار داشت، اما مبارزات سازمان یافته را از آغاز دهه چهل و از طریق هیأت‌های مذهبی آغاز کرد که بعدها به نام هیأت‌های مؤتلفه اسلامی شناخته شدند.

فعالیت او در امر چاپ و توزیع اعلامیه‌های امام (ره) باعت شد که حدود 17 بار توسط ساواک و شهربانی احضار و چند بار بازداشت گردد. حاج احمد قدیریان بعد از پیروزی انقلاب به دستور آیت الله بهشتی به عنوان معاون اجرایی آیت الله قدوسی در دادستان کل انقلاب مشغول به کار شد. در این زمان به همراه شهید لاجوردی نقش مؤثری در برخورد با گروه‌های معاند و ضد انقلاب ایفاء کرد.

حاج احمد یکی از مصادیق بزرگ سرداران مجاهدت‌های خاموش در انقلاب ماست؛ او 78 بهار میهمان خورشید و ماه و ستارگان و زمین بود و در آخرین روزهای بهار 91 به آسمان پرکشید و زندگی ابدی خود را در کنار مجاهدان و مبارزان راه حق و قرآن در بهشت برین آغاز کرد.

او در ایام دفاع مقدس مثل یک سردار جان برکف در صحنه‌های نبرد حضور داشت. او مدال پر افتخار جانبازی 35 درصد را بر سینه سوخته شیمیایی خود در "فاو" نصب کرد و افتخارش این بود که درجه سرداری از فرمانده کل قوا دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:52 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 18726
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1